Dla seniorów

Dziękujemy, że do Nas zajrzałaś/eś!
Jesteśmy po to, by Ci pomóc.

Dużo w życiu widzieliście, macie wiele doświadczeń i pomysłów na dalsze lata. Starszy wiek nikogo nie ogranicza i wszyscy dobrze to wiemy.

Przeszkodą mogą stać się dokuczające objawy bólowe, często spowodowane zmianami zwyrodnieniowymi czy uciskiem nerwów.

Zmiany zwyrodnieniowe dotyczą nas wszystkich- są wynikiem nie tylko naturalnego starzenia się tkanki chrzęstnej, ale także przeciążania stawów spowodowanych niewłaściwym trybem życia i nieprawidłową ich biomechaniką. Zmiany zwyrodnieniowe dotyczą przede wszystkim krążków międzykręgowych, których wypukliny mogą powodować tak powszechną rwę kulszową. Zwyrodnieniom ulegają też często stawy biodrowe i kolanowe ponieważ przyjmują na siebie ciężar całego ciała.

Pamiętaj, że każde schorzenie może mieć inną przyczynę. Często symptomy bólowe pojawiają się po urazach mechanicznych, przebytych chorobach czy operacjach, czasem pojawiają się pozornie z nikąd. Zmiany zwyrodnieniowe w tym samym stawie u równych osób mogą mieć inne podłoże i wymagać innego leczenia. Zapewniamy indywidualne podejście i pełne zaangażowanie w proces Twojej rehabilitacji.

Ważne jest odnalezienie źródła problemu i jego eliminacja. Odpowiednio dobrane techniki terapeutyczne pozwolą na rozluźnienie i lepsze dokrwienie mięśni, zniwelowanie bólu i usprawnienie czynności lokomocyjnych. Dobierzemy ćwiczenia, które pomogą zachować korzystny wpływ terapii na długo. Posłużymy radą: czego unikać, a co pomoże nam wrócić do dobrej formy.

Dla starszych klientów oferujemy:

• techniki rozluźniania mięśniowo-powięziowego
  • techniki aktywnego rozluźniania